Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2010

Palabras...

(Όταν μου κόβεται το ίντερνετ μπορεί να τρελάθω!!! Ό, τι άλλο θες, αλλά όχι αυτό!!! Αν μου έλεγε κανείς πριν τρία χρόνια ότι σήμερα θα έκανα σαν τρελή για δύο μέρες χωρίς ίντερνετ, σίγουρα θα τον έβγαζα τρελό και επιπλέον θα τον κατηγορούσα ότι δεν με ξέρει καθόλου!!! Δεν βαριέσαι...! Οι άνθρωποι αλλάζουν...! :) Κόπηκε, λοιπόν! Έξω πολύ άσχημος καιρός (έχω την αίσθηση ότι το Παρισάκι θα με ακολουθεί πάντα με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο...!), τηλεόραση στο σπίτι δεν έχω, ούτε για τη σχολή έχω όρεξη να μελετήσω άλλο, θα' θελα να διαβάσω ένα βιβλίο στα ελληνικά, αλλά δεν έχω (κι αυτά που έχω τα έχω ήδη διαβάσει)... Κάθομαι λίγο σκεπτική, βάζω μουσική, πιάνω το ξύλινο μολυβάκι μου και αποφασίζω να γράψω τις πιο αγαπημένες μου λέξεις στα ισπανικά... Αυτές που θα μου έρθουν αμέσως στο μυαλό... Και που για κάποιο λόγο που δεν γνωρίζω τις αγαπώ και τις ξεχωρίζω από τις άλλες... Ξεκινώ... y aquí está......)


Soledad



Vida



Lágrimas



Quizás



Libertad



Contigo



Cariño



Mar



Viaje



Entonces



Volver



Ilusión



Esperanza



Camino



Canción



Ojos



Sueño



Luz



Tal Vez



Llorar



Madrugada



Ciudad



Corazón



Noche



Golodrina



Silencio



Pasión



Ola



Lejos



Espuma



Recordar



Duente



Pedazos


Olvidar



Dolor



Candela



Solamente







(Νομίζω ότι όση ώρα έγραφα, άκουγα αυτό.....

"De tanto y tanto navegar, mis lágrimas caen al mar....")









(Γράφτηκε 5.2.2010)
Μαρία.

2 σχόλια:

sourgelaki είπε...

kaleee!tis katalaba...(ntakseiii oxi oles...)

prepei to epomeno post na exei kai foto!!!

Vive La Vie... είπε...

:)) Όταν έρθεις θα σε βάλουν κατευθείαν nivel avanzado μου φαίνεται!!!;)

Επιφυλλάσομαι για ποστ με φωτο!;)