Κυριακή 29 Αυγούστου 2010

η εξομολόγηση μιας τελείας





«Θα ήθελα να έχω πιο πολύ μπόι.
Παρότι βρίσκομαι εδώ για να ξεκουράζονται
τα γράμματα,
μ' ενοχλεί που πάντα μπροστά μου υψώνεται
ένα κεφαλαίο.
Μου αρέσει που η ερωτευμένοι δε με ξέρουν
και είναι μεγάλη τιμή που με επέλεξε η σιωπή.
Στα νιάτα μου έκανα κι εγώ την επανάστασή μου,
αλλά το μόνο που κατάφερα ήταν να γίνω
μια άνω τελεία.
Όσο για το όνομα μου,
θα ήθελα ο τόνος να ήταν στο έψιλον».
Το ερωτηματικό σκύβει και της λέει:
«Κρυφάκουσα την εξομολόγησή σου

και θέλω να σου πώ
πως εγώ σ' έχω κορόνα στο σπίτι μου- ψηλά ψηλά
στον τοίχο ένα καρφάκι κι από κάτω το γαντζάκι μου
να κρεμούν οι άνθρωποι τις απορίες τους».




*Από το ομώνυμο βιβλίο του Λουδοβίκου των Ανωγείων
Ζωγραφική: Γιώργος Κόρδης





Μαρία,
29.08.2010

Δεν υπάρχουν σχόλια: