Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

Ανοιξιάτικη έκπληξη...







Σήμερα ήρθε δέμα-έκπληξη στο σπίτι! Από τη φίλη Κ. που ξέρει πόσο μου αρέσει να λαμβάνω γράμματα και κάρτες. Διπλή χαρά: Όχι μόνο μια πολύχρωμη κάρτα που μυρίζει άνοιξη, αλλά κι ένα βιβλίο στεριανά ζαλισμένο που καιρό ήθελα να διαβάσω. Κι ήταν ο πιο όμορφος τρόπος να για να χαμογελάσω στην άνοιξη που είναι επιτέλους εδώ και με γεμίζει αισιοδοξία, αλλά και για να ξεκινήσω την αντίστροφη μέτρηση για το ταξίδι που θα με πάει στην πόλη μου και στις αγκαλιές των αγαπημένων μου. 

Η αγάπη ταξιδεύει. Παντού και πάντα.


Μ.
09.04.2014
Βαρκελώνη



3 σχόλια:

Unknown είπε...

Πόσο χαίρομαι όταν βλέπω το Σουίνγκ σε χέρια αγαπημένων συνοδοιπόρων bloggers. Ευχαριστώ για την τιμή. Και εσένα Μαρία και την Κ.

Ανώνυμος είπε...

εγώ να δείτε χαρά με τη χαρά σας! χαμογελάκι και στους δυο σας! :)

Vive La Vie... είπε...

@Antonis Tsokos

Το βιβλίο σου είναι υπέροχο! Ταξίδεψε μαζί μου από τη Βαρκελώνη στην Αθήνα, κι εγώ ταξιδεύω μαζί του κάθε φορά που το διαβάζω.:)

@in red shoes
Χαμόγελο ακόμα μεγαλύτερο από μένα! :D Ευχαριστώ και πάλι για την υπέροχη έκπληξη!

M.