Δευτέρα 15 Αυγούστου 2016

Τα καλοκαίρια μου...






Τα καλοκαίρια μου έχουν όνομα και διεύθυνση:Κυπαρισσάκι

Τα καλοκαίρια μου έχουν χρώμα: το μπλε της θάλασσας του χωριού 

Τα καλοκαίρια μου έχουν ήχο: αυτό των κυμάτων που σκάνε

Τα καλοκαίρια μου έχουν μυρωδιά: αυτήν του γιασεμιού της αυλής μας

Το καλοκαίρια μου έχουν γεύση: αυτήν της παγωμένης μαστίχας 

Τα καλοκαίρια μου έχουν θέα: αυτήν από το μπαλκόνι την ώρα που δύει ο ήλιος

Τα καλοκαίρια μου έχουν μεσημέρια: με βιβλία και μεσημεριανό ύπνο

Τα καλοκαίρια μου έχουν εικόνες: κουβέντες με τον παππού τα βραδιά στο χαγιατι

Τα καλοκαίρια μου έχουν αναμνήσεις: τα βραδιά με τη γιαγιά να κοιτάμε το φάρο 

Τα καλοκαίρια έχουν συναισθήματα: νοσταλγία γι αυτούς που δεν είναι πια εδώ

Τα καλοκαίρια μου έχουν όνειρα: για την χρονιά που θα έρθει και που πάντα ξεκινάει τον Σεπτέμβριο

Τα καλοκαίρια έχουν υποσχέσεις: αυτές που πάντα δίνω την τελευταία μέρα κοιτώντας τη θάλασσα κατάματα 








Μ.
14.08.2016
Κυπαρίσσι Λακωνίας 

 © Φωτογραφία: "El azul de mis veranos"



2 σχόλια:

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

καλό υπόλοιπο διακοπών!

και χρόνια πολλά :)

Vive La Vie... είπε...

@το κορίτσι που ήθελε πολλά...

Αν και καθυστερημένα (καθώς είμαι εκτός τόπου και χρόνου!), πολλά ευχαριστώ!

Καλό μας φθινόπωρο τώρα!

Μ.