Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2017

Γράμμα στο 2017...




Αγαπημένο μου 2017, 

Καλώς ήρθες! 

Σε περίμενα πώς και πώς γιατί αγαπώ πολύ τους μονούς αριθμούς! Ο φίλος σου που μόλις αποσύρθηκε για  να ξεκουραστεί (το 2016, ντε!) ήταν σχετικά καλός μαζί μας- αν και μας έβγαλε λίγο το λάδι! Ήταν δύσκολος και κουραστικός, αλλά ας μην παραπονιόμαστε γιατί όλα όσα μας έφερε ήταν ανθρώπινα και ξεπερνιόνταν. Μας έφερε και όμορφες στιγμές,δεν μπορώ να πω, και καινούργιες εμπειρίες. Μας έμαθε πολλά, και μας έκανε πιο μεγάλους. Κυριολεκτικά. Μας εισήγαγε στα πρώτα -άντα. Τριάντα. Ωραία ήταν, το πρώτο σοκ είναι μόνο δύσκολο, μετά συνηθίζεις. Άσε που εγώ είπα ότι θα "κλειδώσω" στα τριάντα για τα επόμενα τουλάχιστον πέντε χρόνια. Οπότε εντάξει. Όλα καλά!

Τώρα θα με ρωτήσεις τι περιμένω από σένα... (Άραγε πώς να νιώθει ένα έτος όταν όλοι περιμένουν τόσα πράγματα από εκείνο;) Δεν ξέρω τι περιμένω από σένα, ξέρω σίγουρα τι περιμένω από μένα. Περιμένω με τη νέα χρονιά να μάθω να φιλτράρω κι άλλο το ό, τι (μου) συμβαίνει και να κρατάω μόνο την ουσία. Είναι μια άσκηση που ήδη έχω ξεκινήσει να κάνω τα τελευταία χρόνια, αλλά έχω ακόμα δρόμο. Θέλω να έχω τη δύναμη να μη συμβιβάζομαι, να μην βολεύομαι, να μην σταματάω να εξελίσσομαι. Να μάθω ότι το να εξελίσσεσαι δε σημαίνει να εξελίσσεσαι μόνο επαγγελματικά, αλλά και προσωπικά. Θέλω να παραμένω αισιόδοξη και να ελπίζω. Να μη χάνω ποτέ την "ilusión" μου για τη ζωή και τις μικρές της ομορφιές.

Και από σένα, 2017, περιμένω πρώτα απ' όλα να μας έχεις γερούς και δυνατούς. Χωρίς αυτό τίποτα δεν έχει αξία. Συνέχισε, λοιπόν, να γεμίζεις τις μέρες μας με υγεία και αγάπη. Αλλά η πιο δυνατή μου ευχή για σένα, 2017, είναι να μου δείξεις ότι η ζωή ξέρει και ότι εγώ κάνω καλά τόσα χρόνια που την εμπιστεύομαι. Θέλω να μου δείξεις ότι η ζωή μπορεί ακόμα να μας εκπλήσσει ευχάριστα. Θέλω να μου φέρεις μαγεία. Μου έλειψε η μαγεία, 2017... Μου έλειψε πολύ. 

Αυτά από μένα... Εδώ θα 'μαστε και θα τα λέμε. Να ξέρεις, πιστεύω πολύ σε σένα, αν και σήμερα οι σκέψεις μου είναι κάπως μελαγχολικές... Ακόμα κι έτσι, όμως, σε καλωσορίζω και περιμένω με ανυπομονησία τα όσα θα φέρεις.


Καλές αρχές,
Καλή Χρονιά,
Μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: